Software Movyo obchodnímu zástupci slouží k bezpečnému vytváření objednávek pro účetní systém Pohoda (stormware.cz) z osobního počítače (notebooku, tabletu) bez nutnosti připojení.
Objednávky zůstávají uložené v klientské aplikaci Movyo a uživatel je jednoduše odesílá do systému Pohoda později, až je jeho počítač připojený k internetu.
Systém Movyo představuje dvě aplikace, a to klientskou (instalovaná na pracovním počítači uživatele) a serverovou (instalovaná na stejném serveru nebo ve stejné síti jako účetní systém Pohoda). Zásoby, adresář, faktury a další data potřebná k vytváření objednávek si klientská aplikace Movyo pravidelně aktualizuje ze systému Pohoda a může tak obchodnímu zástupci sloužit rovněž jako aktualizovaný katalog pro efektivní prezentaci zboží zákazníkovi.
Kopírování dat na klienskou aplikaci umožňuje aplikace serverová, která tato data posílá ve specifickém formátu. Kopírování dat mezi klientskou a serverovou aplikací je zabezpečené a pro přístup je v konfiguraci nastavené uživatelské jméno, heslo a certifikát pro šifrované HTTPS připojení.
Klientská aplikace
Serverová aplikace
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat